Klacht Optimalegezondheid.com: Tot op heden zijn de resterende 38 euro's onterecht geïnde abonnementskosten nog niet teruggestort.

apestaartje

Mijn Echtgenote heeft zich aangemeld als klant bij "Optimale gezondheid.com", met de afspraak dat ze dit af kon zeggen wanneer zij het contact niet wilde continueren. Aan de proefperiode waren 5 euro onkosten verbonden. Zij heeft zich aangemeld in november en het afgezegd in 13 november, dus binnen de proefperiode. Na de afzegging werd er een bedrag van 19 euro afgeschreven op 3 december. Nadat mijn vrouw hierover per email gereclameerd had werd dit bedrag weer teruggestort op 8 januari, terwijl er op 2 januari weer een abonnee bedrag was afgeschreven. Op herhaalde emailverzoeken word niet gereageerd.
Dit is een zeer slechte zaak. Ik word hier eerlijk gezegd zeer pissig van, hoezo optimale gezondheid.
Het betalen van de kennismakingskosten van 5 euro is logisch, het betalen van de 3 maal 19 euro is niet logisch. Eenmaal 19 euro is teruggestort, echter van de andere geïnde 38 euro heb ik tot op heden niets gezien .

Optimale gezondheid.com moet het onterecht geïnde abonnementsgeld retourneren.

Ook een klacht indienen over Optimalegezondheid.com?