Klacht Optimalegezondheid.com: wil maandelijkse betaling stoppen. kan toch niet blijven betalen voor niets?

sad Niet opgelost
erg verdrietig'''27

Maandelijkse 9,97 euro is niet te stoppen en je krijgt er niets voor Kantoch niet mijn hele leven dit betalen?? als dit geen oplichting is ? wel betalen niet leveren.

Alles terug betalen aub

Optimalegezondheid.com
    Beste Els,

Wat jammer dat je het super waardevolle Afslank Power Programma -> club.bgreat.nl wilt verlaten. We hopen dat je tot nu toe wel plezier van onze producten hebt gehad.

Natuurlijk helpen we jou graag!

Om het uitschrijven voor jou en voor ons zo soepel mogelijk te laten verlopen stuur even een email naar bgreatklantenservice@gmail.com met in de titel de vermelding 'Klachtenkompas' dan kunnen we jou direct helpen! Vermeld dan ook even dat je het abonnement wilt laten beëindigen dan komt dat helemaal in orde!

Zo kunnen we jou zo spoedig mogelijk van dienst zijn en gaat ons Team BGreat - Afdeling Abonnement & Begeleiding aan de slag met het afsluiten van het abonnement.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij deze graag!

Alvast een fijne dag en met vriendelijke groet,

Maria Support Team BGreat
    Optimalegezondheid.com
    Dag Els,

Zou je aan ons je emailadres kunnen doorgeven? Je kunt ons mailen naar klantenservice@optimalegezondheid.com Onze Klantenservice zal dan met Spoed jouw abonnement beëindigen.

Vermeld in de titel van de email 'Klachtenkompas' dan kunnen wij jou direct helpen!

We horen graag van je.

Vriendelijke groeten,

Team OptimaleGezondheid

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Optimalegezondheid.com?