Klacht Optinue: Slechte klantenservice - leveringen - communicatie - Uit bestand gegooid zonder voorafgaande kennisgeving

# 20436
B. van de Poel

Optinue is leverancier van dag-contactlenzen.Ben in april 2012 een overeenkomst aangegaan voor een jaar.(12 maanden).De levering is niet conform de afspraak. Lenzen worden om de 4 weken geleverd. Het houdt in dat ik 13 maanden i.p.v. 12 maanden betaal want de facturatie is gelijk aan de leveringen.Ik heb geklaagd over:leveringsfrequentie /facturatie /verpakking v.d. lenzen en onterechte incasso.Eigenaar/beheerder, ene [Naam verwijdert] geeft halve antwoorden of reageert helemaal niet.Zijn administratie kantoor is Fa-med, die zijn redelijk maar moeten zijn orders uitvoeren.Nijs schuift alles op Fa-med af .[Naam verwijdert] heeft mij onverwacht als klant geschrapt terwijl de overeenkomst nog t/m/ maart 2013 loopt.Hij wil dat ik een nieuw contract sluit voor 3 of 6 maanden.Hij beweerd dat ik niet wil betalen,dat is gelogen.Alles is betaald.Ook noemt hij mij bij mijn voornaam,wat ik niet wil.Een opmerking hierover negeert hij. Ik heb nu in januari 2013 geen lenzen en kan niet autorijden en werken.

Door de maatregel van [naam verwijdert] heb ik de hele maand januari geen lenzen. Ik kan nu niet goed zien, niet autorijden en moet met het openbaar vervoer. Ik heb werk in loondienst en rij kinderen van school naar een BSO.Heb de hele maand januari daardoor inkomsten gemist.. Als Optinue mij niet de laatste drie maanden levert ga ik alle onkosten (ook van nieuwe lenzen die ik dan elders moet aanschaffen) claimen. Optinue is mij de lenzen van januari-februari en maart 2013 schuldig.

Wij vinden dat Optinue hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Optinue?