Klacht Opvoeren.nl: Opgelicht

Klachtnummer
# 279469
Gebruiker
Rubin1113
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een product besteld op deze website, na een week wachten maar even een mailtje gestuurd. Toen kreeg ik te horen dat het product de volgende dag werd opgestuurd. 2 dagen later had ik het binnen maar bleek het een ander product te zijn dan die ik had besteld, ik heb weer contact opgenomen via de mail of ik hem kon retouren en de goede opstuurd kon krijgen, geen reactie.
Een paar dagen later dacht ik ze even te bellen maar werd niet opgenomen, later op de dag nog een keer gebeld en werk wel opgenomen, zodra ik over retouren had hingen ze op.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opvoeren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opvoeren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen