Klacht Opvouwkrukje.nl: Niet ontvangen; geld kwijt?

Klachtnummer
# 451946
Gebruiker
Cora
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 krukjes besteld; na 2 maanden 1 ontvangen en na mailcontact met Florian? zou het 2e echt opgestuurd worden; helaas niets, dus nog keer mailcontact en t kwam echt goed en anders werd het geld geretourneerd ..... Helaas 2e krukje niet ontvangen en ineens is zowel de website als t mailadres niet meer bestaand.

De oplossing

Of 2e krukje leveren of geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opvouwkrukje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opvouwkrukje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen