Opgelost door Opvouwkrukje.nl: Vreemd dat ik alleen maar 1 x antwoord gehad heb dat het even langer gaat duren, inmiddels 3 mnd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 452180
Gebruiker
Tuinvrouwtje333
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 maart al besteld en betaald, nooit een krukje ontvangen!!! Nu wil ik een echte klacht indienen en mijn geld terug!!!

De oplossing

Geld retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opvouwkrukje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tuinvrouwtje333
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na een half jaar kwam het produkt toch aan.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Opvouwkrukje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen