Klacht Opwaarderen.nl: Opwaardeercode ongeldig bij het invoeren

S.

Hallo,
Ik heb zondag 3 augustus beltegoed bestels via de site opwaarderen.nl wat ik vaker zonder problemen heb mogen doen, alleen dit keer heb ik een ongeldige opwaardeer cose ontvangen! Ik heb daarna direct een mail gestuurd, en heb tot heden nog geen antwokrs gekregen omdat ik later las dat het een werk dag zou duren. Dacht ik even te bellen met de klanten service want die zijn van 09:00 tot 17:00 uur bereikbaar. Ik bel rond 14:00 smiddags vandaag en krijg te horen dat ze onbereikbaar zijn en bereikbaar zijn met de aangegeven tijden. Oke vreemd! Want het was pas 14:00 smiddags, ik vind dit erg irritant want heb later via een andere site moeten opwaarderen!

Ik zou graag een bericht willen ontvangen met een excuses en waardoor dit kan gebeurd zijn en uiteraard een nieuwe opwaardeercode!!

Wij vinden dat Opwaarderen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Opwaarderen.nl?