Klacht Opwaarderen.nl: TE LAAT LEVEREN.

Klachtnummer
# 464272
Gebruiker
Dhr. Angoud.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zij beloven mij mijn beltegoed binnen 30 sec. Na dat ik 6 dagen heb moeten wachten heb ik hun zelf moeten contacteren met de vraag waarom ik geen beltegoed gekregen heb.
Op dat moment konden ze het wel meteen in orde maken. Hierdoor voelt het voor mij aan als of ze me vergeten waren. De excus die ik kreeg was dat er storing was. Nu dat ik vraag of ze mij willen compenseren omdat ik hier niet van op de hoogte gebracht was op moment van bestelling wordt ik afgewezen.

IK ben het hier totaal niet mee eens en eis een oplossing.

Gewenste oplossing

Compensatie of gedeeltelijke cashback.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opwaarderen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opwaarderen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen