Wij vinden dat Oral-B hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Oral-B: 'Niet tevreden, geld terug'-belofte wordt niet nagekomen.
Details
De klacht
Ik had een elektrische tandenborstel gekocht met 'niet tevreden, geld terug'-garantie. Ik heb de tandenborstel binnen de geldende termijn en op de juiste wijze teruggestuurd. Toen restitutie uitbleef, heb ik kontakt gezocht en bleek dat de retourzending niet ontvangen was. Navraag bij Post NL maakte duidelijk dat het pakket door Post NL wel was afgeleverd bij het door Oral-B opgegeven retouradres. ik heb dit gemeld (met bewijs van Post NL) aan Oral-B. Sindsdien is mijn verzoek om terugbetaling in behandeling. Dit loopt sinds 16 februari. Ik vind het nu wel lang genoeg duren.De oplossing
Restitutie van het aankoopbedrag.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.