Klacht Oral-B: 'Niet tevreden, geld terug'-belofte wordt niet nagekomen.

Klachtnummer
# 373335
Gebruiker
E.J.A. Hazebroek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een elektrische tandenborstel gekocht met 'niet tevreden, geld terug'-garantie. Ik heb de tandenborstel binnen de geldende termijn en op de juiste wijze teruggestuurd. Toen restitutie uitbleef, heb ik kontakt gezocht en bleek dat de retourzending niet ontvangen was. Navraag bij Post NL maakte duidelijk dat het pakket door Post NL wel was afgeleverd bij het door Oral-B opgegeven retouradres. ik heb dit gemeld (met bewijs van Post NL) aan Oral-B. Sindsdien is mijn verzoek om terugbetaling in behandeling. Dit loopt sinds 16 februari. Ik vind het nu wel lang genoeg duren.

De oplossing

Restitutie van het aankoopbedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oral-B hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oral-B?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen