Klacht Oral-B: Cashback niet gekregen

Klachtnummer
# 314502
Gebruiker
Sammie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een nieuwe tandenborstel gekocht en daar zat een cashback actie op. Echter, blijkt dat je alleen aanspraak kan maken op de cashback als je de doos van de tandenborstel kan laten zien icm de factuur. Ik heb deze al meteen weg gegooid en nu blijkt dat ik deze nog nodig heb voor de cashback. Na contact te hebben met jullie partner hierin kunnen ze me niet meer helpen omdat ik niet aan de eisen voldoe.

De oplossing

Dat ik alsnog gebruik kan maken van de cashback

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oral-B hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oral-B?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen