Klacht Oral-B: Cashback wordt niet betaald

Klachtnummer
# 409567
Gebruiker
R. Canoy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 oktober jl heb ik via Coolblue een Oral-B tandenborstel gekocht van € 201
Ik zou recht hebben op een cashback van minimaal €45
Alle bewijsstukken voor de cashback zoals gekocht product, betaalbewijs, scan code op de verpakking van de tandenborstel heb ik onmiddellijk in oktober al toegezonden. Dan wordt plots om een ticket gevraagd geen idee wat daar mee bedoeld wordt. Ik neem maar aan dat hier het bewijs van betaling beoogd wordt wat ik al lang heb toegezonden. Getracht promolife te bellen maar na een keer overgaan van de gesprekstoon wordt de verbinding accuut verbroken. Vermoedelijk worden ze plat gebeld door andere zeer boze klanten. Mijn advies koop geen producten meer van Braun met een cashback actie.

De oplossing

Haar verplichtingen nakomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oral-B hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oral-B?