Klacht Oral-B: terugbetaling actie

Klachtnummer
# 199347
Gebruiker
Stefan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

elektrische tandenborstel van 85,- gekocht bij de blokker, met de actie 30% terug garantie. gegevens opgestuurd, mail ontvangen met de bevestiging u ontvangt de 30% binnen 6 weken. 2-3 maanden later niks ontvangen. via de mail contact opgenomen, door oral-b doorgestuurd om contact op te nemen met hun partner highco data.
hebben ze daar volgens hun geen factuur ontvangen.. omdat inmiddels de actie is verlopen, kunnen ze niks meer voor me betekenen.
omdat ik de factuur en gegevens wel heb doorgegeven en dus niet goed bij hun is aangekomen en er verder geen aanbod is om de klant tegemoet te komen. vind ik dit een slechte afhandeling!

De oplossing

ik verwacht op z'n minst dat jullie mijn tegemoet kunnen komen.
omdat ik wel me gegevens heb verstuurd om deel te nemen aan de actie.
en dit dus niet goed is afgehandelt.
ik hoor graag van u!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oral-B hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oral-B?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen