Wij vinden dat Oral-B hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Oral-B: Uitblijven creditering en retourneren naar een buitenlands adres voor eigen rekening!!!
Details
Klacht
De product informatie is moeilijk op de site terug te vinden. Zelfs nu ik het product in huis heb, kan ik het moeilijk vergelijken met andere modellen. Omdat mijn kortingscode niet werkte, zou ik ook nog 10% van de order terugkrijgen.Helaas, sinds ik de bestelling heb geplaatst, krijg ik helemaal geen reactie van Oral-B. Vandaar dat ik mijn bestelling terug moet sturen. Het is niet zo erg dat ik de verzendkosten zelf moet betalen. Maar wel dat deze naar POLEN moet worden geretourneerd, voor een product wat ik in een Nederlandse webwinkel heb besteld: https://winkel.oralb.nl/?gclid=CjwKCAiAv9ucBhBXEiwA6N8nYN7r2Yaa8-rpzp3lX9vySR0mk0q1KeJMwEsXOdDr1khZ5wkh1KUIXhoCFaoQAvD_BwE
Echt, andere consumenten, vermijd deze winkel, want ze laten niks meer van zich horen, en als je wat hoort, is het in gebrekkig Nederlands. Al met al een aanfluiting!
Gewenste oplossing
Ik wil alle kosten terug, dus ook de retourkosten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.