Klacht Oral-B: Uitblijven creditering en retourneren naar een buitenlands adres voor eigen rekening!!!

ER Brouwer

De product informatie is moeilijk op de site terug te vinden. Zelfs nu ik het product in huis heb, kan ik het moeilijk vergelijken met andere modellen. Omdat mijn kortingscode niet werkte, zou ik ook nog 10% van de order terugkrijgen.
Helaas, sinds ik de bestelling heb geplaatst, krijg ik helemaal geen reactie van Oral-B. Vandaar dat ik mijn bestelling terug moet sturen. Het is niet zo erg dat ik de verzendkosten zelf moet betalen. Maar wel dat deze naar POLEN moet worden geretourneerd, voor een product wat ik in een Nederlandse webwinkel heb besteld: https://winkel.oralb.nl/?gclid=CjwKCAiAv9ucBhBXEiwA6N8nYN7r2Yaa8-rpzp3lX9vySR0mk0q1KeJMwEsXOdDr1khZ5wkh1KUIXhoCFaoQAvD_BwE

Echt, andere consumenten, vermijd deze winkel, want ze laten niks meer van zich horen, en als je wat hoort, is het in gebrekkig Nederlands. Al met al een aanfluiting!

Ik wil alle kosten terug, dus ook de retourkosten.

Wij vinden dat Oral-B hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oral-B?