Klacht Oral-B: waardeloze service als garantie (net)afgelopen is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 402957
Gebruiker
T.J. Vannuys
Datum
0 reacties

Details

De klacht

slechte kwaliteit en service bij de Oral B Genius 9000. Het product is 2 jaar en 2 maanden na aanschaf kapot gegaan. Hij laadt niet meer op.
Bij Oral B blijven ze aangeven dat garantieperiode van 2 jaar verstreken is. Ik kan wel mijn product registreren om een jaar extra garantie te krijgen. Helaas is die termijn ook 2 jaar.
Indien ik 25 euro betaal willen ze wel kijken of het defect in de garantie valt of niet.
Ik verwacht gewoon een beter product en zeker een betere service bij een tandenborsten in dit segment.

De oplossing

Ik zou graag dat het bedrijf deze schade ook in de garantie meeneemt. Omdat ik het product te laat geregistreerd heb, kom ik niet in aanemerking voor de extra garantie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oral-B hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.J. Vannuys
Datum
Uiteindelijke oplossing
De geboden oplossing tot nu toe was de tandeborstel opsturen. Deze zou dan nagekeken worden alsof deze nog in de garantie zou vallen. Op dit moment heb ik een nota van de reparateur ontvangen van 130 euro, Oral B die geen uitsluitsel geeft of ze die kosten gaan betalen. De reparateur heeft al aangegeven binnen 30 dagen het product te vernietigen en de gemaakte kosten op mij te verhalen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Oral-B?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen