Klacht Oral-B: waardeloze service als garantie (net)afgelopen is

T.J. Vannuys

slechte kwaliteit en service bij de Oral B Genius 9000. Het product is 2 jaar en 2 maanden na aanschaf kapot gegaan. Hij laadt niet meer op.
Bij Oral B blijven ze aangeven dat garantieperiode van 2 jaar verstreken is. Ik kan wel mijn product registreren om een jaar extra garantie te krijgen. Helaas is die termijn ook 2 jaar.
Indien ik 25 euro betaal willen ze wel kijken of het defect in de garantie valt of niet.
Ik verwacht gewoon een beter product en zeker een betere service bij een tandenborsten in dit segment.

Ik zou graag dat het bedrijf deze schade ook in de garantie meeneemt. Omdat ik het product te laat geregistreerd heb, kom ik niet in aanemerking voor de extra garantie.

Wij vinden dat Oral-B hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

T.J. Vannuys
De geboden oplossing tot nu toe was de tandeborstel opsturen. Deze zou dan nagekeken worden alsof deze nog in de garantie zou vallen. Op dit moment heb ik een nota van de reparateur ontvangen van 130 euro, Oral B die geen uitsluitsel geeft of ze die kosten gaan betalen. De reparateur heeft al aangegeven binnen 30 dagen het product te vernietigen en de gemaakte kosten op mij te verhalen.

Ook een klacht indienen over Oral-B?