Klacht Orangebag.nl: Lekke Nokian regenlaarzen
Details
De klacht
Op 29 november heb ik online bij Orangebag.nl Nokian regenlaarzen besteld.Bij het dragen merkte ik dat mijn voeten nat werden, dit werd steeds erger.
Ik heb contact via de email met orangebag opgenomen, op hun verzoek foto's gestuurd van de laarzen. In eerste instantie moest ik de laarzen voor eigen kosten terug sturen zodat orangebag kon constateren dat de laarzen lekte en ik zou indien dit het geval zou zijn een tegoedbon krijgen. Hier heb ik niet mee ingestemd, toen heeft men uit coulance aangeboden om het geld te vergoeden aangezien er geen vervangende regenlaarzen in mijn maat meer waren.Maar men blijft volhouden dat de kosten voor het retour zenden voor mijn rekening zijn. Dit terwijl ik ook al kosten heb gemaakt om de laarzen te ontvangen.Ik heb weinig vertrouwen in een reële afhandeling van het probleem.Vooral omdat men ook al noemt dat de laarzen twee maanden oud zijn, ten eerste is dit niet het geval en ten tweede heb ik deze regenlaarzen zeker niet dagelijks gedragen.
De oplossing
Ik wil mijn geld terug en natuurlijk de laarzen terug sturen maar niet voor mijn rekening. Ook wil ik zekerheid dat ik niet met nog een groter probleem kom te zitten, laarzen opgestuurd en dan helemaal niets meer.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.