Klacht OrangeLemon.nl: Verhuistoken na reclamatie binnen wettelijke 7 dagen

André

Op 4-1-16 een x-Small webhosting en domeinregistratie aangevraagd. Tot en met 8-1-16 is elke dag het dataverbuik te hoog waardoor de site onbereikbaar is. Meerdere malen contact met de klantenservice gehad en uitgelegd waarna het dataverbruik op 0 zou worden gezet. Totale dataverbruik van 2 GB per maand is te laag. Maximaal kan OL 50 GB leveren. Hierop overlegd met de klantenservice om het contract te ontbinden en een verhuistoken en terugbetaling te krijgen om de site elders onder te brengen. Dit via email gedaan echter is [naam verwijderd door moderator] van een andere mening aangedaan. Na ontvangst van zijn email waarin niet wordt ingegaan op de ontbindingsemail binen 7 dagen zoals de AV van OL omschrijft onder punt 4 [naam verwijderd door moderator] gebeld. Deze gooit onbeschoft de telefoon op de haak waarna ik uit fatsoen terugbel echter is hij niet meer bereikbaar.

Per direct opzegging van de overeenkomst, afgeven van verhuistoken en terugbetaling van het betaalde bedrag. Dit volgens de Algemene Voorwaarden van OL

ALGEMENE VOORWAARDENORANGE LEMON B.V

- het aan de consument melden van de belangrijkste kenmerken van het
product en/of de dienst, de prijs inclusief toeslagen en eventuele
belastingen, de betalingswijze, levering en uitvoering van de
overeenkomst, de geldigheidsduur van een aanbod of de prijs, het
eventuele recht de overeenkomst binnen de bedenktijd van zeven (7)
dagen na ontvangst van het product of de dienst boetevrij en zonder
redenen te beëindigen ingeval de schriftelijke bevestiging door consument
is ontvangen, het recht op ontbinding, de wijze waarop je een eventuele
klacht kunt indienen, informatie over eventuele garantie en service,
eventuele opzeggingsbepalingen;

Wij vinden dat OrangeLemon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OrangeLemon.nl?