Opgelost door OrangeMatters: Soms denk ik dat ik ben opgelicht.

angry Opgelost
Doky en Tijger

Ik heb op 23 september via facebook een speeltje besteld voor dierendag voor onze poesen. Ze adverteerde met 1-3 werkdagen in huis. Na verschillende keren gemaild te hebben was het steeds onderweg. De bank adviseerde om 1 cent over te maken en geld terug te vragen. Helaas werd die cent weer terug gestort. Dan een mail dat het afgerond was en omdat het uit ver land moest komen duurde het iets langer. Helaas heb ik nog niks binnen en bij PostNL staat The item has been processed in the country of destination ik heb hier weinig vertrouwen in.

Graag zo snel mogelijk versturen en voor al mijn moeite mogen ze voor de poesen wel iets extra doen.

Wij vinden dat OrangeMatters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Doky en Tijger
    Eindelijk het speeltje vandaag gekregen het is miniatuurspeeltje voor 15,45 euro.
    Ik zou het ook niemand aanraden om het te kopen dit is misleidend op het reclameplaatje van Facebook staat het heel anders. Gelukkig trap ik hier niet meer in ik heb goed leergeld gehad. Negatieve energie, voortaan ga ik gewoon na de dierenwinkel voor Doky en Tijger.

Doky en Tijger
Het speeltje vandaag 13-10-2017 pas ontvangen. Er is nog niets aangeboden voor de negatieve energie die ik er in heb gestoken. Klachtenkompas u bedankt voor de hulp. Gr. Doky en Tijger de poesen

Ook een klacht indienen over OrangeMatters?