Klacht Oranje garage van der Peijl: Klacht revisie en (de)montage motorblok Volvo V40 door Oranje Peijl Volvo te Nijmegen

Mhaoui

December 2011 is het motorblok van mijn Volvo V40 T4 gereviseerd door garagebedrijf Oranje peijl Volvo te Nijmegen.
Om lang verhaal kort te maken heb ik vanaf januari 2012 problemen gehad door uiteindelijk oorzaken gekoppeld aan revisie en (de)-monteren. Oranje Peijl heeft mij constant geadviseerd dat alles goed zou zijn!
Ik zat nog steeds met een olieverbruik na revisie en kreeg daarbij als klap op de vuurpijl in april 2013 een schade aan kleppen, etc ondanks mijn ongenoegen en zorgen uitspraken. Ik heb toen het motorblok van de volvo door een andere betrouwbaardere garage laten nakijken.
Bij mijn aanwezigheid zijn toen diverse basisoorzaken voor het olieverbruik en voor de schade in april 2013 naar voren gekomen. Oranje Peijl heb ik hiermee geconfronteerd en het is uitgelopen tot een juridisch conflict. Ik zit nog steeds met een defecte volvo en heel veel onkosten! Ik hoop dat ik via deze weg, wat meer vaart kan brengen. Ik wil de volvo gerepareerd hebben zoals het hoorde!

Olieverbruik oplossen zoals eerder besproken. Hiervoor moet motorblok inwendig nog nagekeken te worden!
Schade aan kleppen door verkeerde kleptiming door montage repareren!
Ik wil dit door een andere betrouwbare garage en de onkosten vergoed krijgen!

Wij vinden dat Oranje garage van der Peijl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!