Opgelost door Oranjejuice: "Internetschurk" reageert niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36884
Gebruiker
Ruud van den berg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg regelmatig SPAM van oranjejuice.nl waarin staat dat ik deze SPAM krijg omdat ik bij oranjejuice.nl ben ingeschreven. Ik ben niet ingeschreven. Nieuwe SPAM blijft komen ondanks uitschrijven via de link in de e-mail. Ook op de klachten via klachtenkompas.nl wordt niet gereageerd. Dat lijkt er sterk op dat hier een internetschurk aan de gang is.

De oplossing

Stoppen met spam

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oranjejuice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Ruud van den berg
    Datum
    Waar ik oranjejuice.nl schrijf had ik oranjejuice.com moeten schrijven.
  2. Auteur
    Ruud van den berg
    Datum
    Nooit een reactie gehad, maar de e-mails zijn opgehouden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruud van den berg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Oranjejuice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen