Klacht Oranjejuice: dagelijks mail zonder toestemming / afmelden blijkt zonder resultaat

Klachtnummer
# 94137
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik zou me ingeschreven hebben bij orangejuice. ik geloof niet dat ik dat heb gedaan. dagelijks krijg ik (soms meerdere) mails. op afmelden wordt niet gereageerd. aanpakken dit bedrijf zou ik zeggen ...

De oplossing

uit de lucht met die handel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oranjejuice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oranjejuice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen