Klacht Oranjewitgoedreparatie.nl: Geen dienstverlening, wel betaald.

Klachtnummer
# 479970
Gebruiker
Asmael
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wasmachine is defect. Oranjewitgoedreparatie stuurde een monteur, die stelde een diagnose: er was een nieuw onderdeel nodig. Verder heeft de monteur niks gedaan. Ik heb wel alvast een deel van de reparatie betaald, ik had €100 betaald. De reparatie zou binnen 2 weken uitgevoerd worden, dan zou het onderdeel ook binnen zijn. Nu zitten we in week 3 en nog steeds geen teken van leven. Zeker meer dan 30 keee gebeld, er wordt nooit opgenomen. 4 keer is er wel opgenomen, en kreeg ik steeds dezelfde smoes "We bellen u voor 17.00 terug". Ik ben nooit meer teruggebeld deze keren, waardoor ik weer zelf achter ze aan moet. Op de site staat tot 18.00 open, in praktijk staat de telefoon om 17.00 al uit. Kortom: zeer zeer onprofessioneel. Ik wil mijn geld terug. Ik ben oververmoeid door deze gebeurtenis.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, zoals ik dat gevraagd heb!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oranjewitgoedreparatie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oranjewitgoedreparatie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen