Klacht Oranjewitgoedreparatie.nl: Geen dienstverlening, wel betaald.

Asmael

Wasmachine is defect. Oranjewitgoedreparatie stuurde een monteur, die stelde een diagnose: er was een nieuw onderdeel nodig. Verder heeft de monteur niks gedaan. Ik heb wel alvast een deel van de reparatie betaald, ik had €100 betaald. De reparatie zou binnen 2 weken uitgevoerd worden, dan zou het onderdeel ook binnen zijn. Nu zitten we in week 3 en nog steeds geen teken van leven. Zeker meer dan 30 keee gebeld, er wordt nooit opgenomen. 4 keer is er wel opgenomen, en kreeg ik steeds dezelfde smoes "We bellen u voor 17.00 terug". Ik ben nooit meer teruggebeld deze keren, waardoor ik weer zelf achter ze aan moet. Op de site staat tot 18.00 open, in praktijk staat de telefoon om 17.00 al uit. Kortom: zeer zeer onprofessioneel. Ik wil mijn geld terug. Ik ben oververmoeid door deze gebeurtenis.

Ik wil mijn geld terug, zoals ik dat gevraagd heb!

Wij vinden dat Oranjewitgoedreparatie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oranjewitgoedreparatie.nl?