Klacht Oranjewitgoedreparatie.nl: Reparatie is niet correct uitgevoerd en Oranjewitgoedreparatie weigert dit op te lossen!

D.

Op 09-11-2019 is er een monteur langsgeweest, deze heeft een probleem vastgesteld en is enkele dagen later teruggekomen met een onderdeel voor de werkelijke reparatie.
De vaatwasser en diens onderbak moesten enkele dagen drogen waarna hij het weer zou moeten doen.
Dit was niet het geval.
Wij hebben telefonisch contact opgenomen en ons is beloofd dat wij het betaalde bedrag van €321,69 terug zouden krijgen, wij zouden hier 2 weken op moeten wachten.
Tot op heden hebben wij ons geld niet terug gekregen. Wanneer wij bellen naar Oranjewitgoedreparatie nemen zij enkel op wanneer wij met een nieuw nummer bellen. Alle nummers waarmee wij al eens gebeld hebben, negeren ze.

Ik eis het betaalde bedrag van €321,69 terug van deze oplichtende partij. Zeker aangezien zij in eerste instantie beloofd hebben om dit terug te betalen!

Wij vinden dat Oranjewitgoedreparatie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oranjewitgoedreparatie.nl?