Opgelost door Orastone b.v. : Aanbetaald blad wordt niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 317324
Gebruiker
siebers1
Datum
10 reacties

Details

Klacht

Keukenblad aanbetaald, maar wordt niet geleverd. Bedrijf reageert niet op mail, app of telefoon.
Ben bang dat mij hetzelfde is overkomen als de anderen die onlangs hun klacht op deze site hebben geplaatst.

Gewenste oplossing

Geld terug of levering blad.
En iig direct contact.
Geboden oplossing
Blad is geleverd en ziet er perfect uit! Van kwade opzet blijkt uiteindelijk ook geen sprake, maar late levering door overmacht.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

10 reacties

  1. Auteur
    siebers1
    Datum
    Inmiddels 16 augustus en meerdere keren tevergeefs contact gezocht met Orastone/Omer Atyol.

    Geen enkele reactie, geen keukenblad en aanbetaling niet teruggestort

    Wees gewaarschuwd
  2. Auteur
    siebers1
    Datum
    Orastone geeft aan alsnog over 2 weken te leveren
  3. Auteur
    siebers1
    Datum
    Bald is geplaatst bij andere klant met zelfde klachten. Het blijft voor mij echter onmogelijk om contact te krijgen voor het maken van een afspraak. Ik zal deze klacht updaten na verdere ontwikkelingen.
  4. Auteur
    siebers1
    Datum
    Het wordt volgende week
  5. Auteur
    siebers1
    Datum
    Toezegging dat volgende week wordt geplaatst
  6. Auteur
    siebers1
    Datum
    blad zou deze week moeten worden geleverd
  7. Auteur
    siebers1
    Datum
    Omer gesproken. Er wordt aankomende week geleverd.
  8. Auteur
    siebers1
    Datum
    Het ziet er nu naar uit dat het blad definitief volgende week wordt geleverd.
  9. Auteur
    siebers1
    Datum
    Het wordt donderdag....
  10. Auteur
    siebers1
    Datum
    Blad is geleverd en ziet er perfect uit!
    Van kwade opzet blijkt uiteindelijk ook geen sprake, maar late levering door overmacht.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Orastone b.v. ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen