Klacht Orastone b.v. : Slapeloze nachten

Klachtnummer
# 321700
Gebruiker
H van den Haak
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Na vele telefoontjes en mails en aangetekende brief waar niet op werd gereageerd , ben ik naar zijn woonadres gegaan te weten reikenstraat 4 te dordrecht heb hem verteld dat dit zijn laatste kans was hij beloofde mij het keukenblad na 2 weken te leveren afgelopen zaterdag mailde hij dat hij er om rond 5 uur zou zijn maar helaas ,kreeg ik een app dat hij geen keukenblad kon leveren ik app te dat ik mijn geld kwam halen hij app te voor mijn rekening nummer en heb nu mijn 1000 euro terug ,omdat hij geen gezeur aan zijn deur wilde waar buren het konden horen .

Gewenste oplossing

Heb het zelf al opgelost.

3 reacties

  1. Auteur
    H van den Haak
    Datum
    Zoals hier boven te lezen is mijn klacht verholpen. Wij hebben ons geld terug.
    Daar voor zijn we wel 2 keer naar zijn woonadres gegaan en met enige stemverheffing gevraag hoe het nu zat. Zijn buren kwamen naar buiten om te zien wat er aan de hand was. Dat vond meneer Akyol niet fijn. Hij heeft ons nog een hele dag in het ongewisse gelaten met uiteindelijk dat hij toch niet kon leveren. Dus stort mijn €1000,-- maar terug. Zo gezocht zo gedaan. Wij hebben alleen nog 4 maanden rente te goed. Dank voor uw aandacht. Groet Bert
  2. Auteur
    H van den Haak
    Datum
    Voor alle andere gedupeerden " Ga bij hem thuis langs en eis je geld terug, want leveren doet hij toch niet".
  3. Auteur
    H van den Haak
    Datum
    Koop hier niets of betaal niets aan je spullen worden toch niet geleverd ,levert alleen maar stress op

Ook een klacht indienen over Orastone b.v. ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen