Klacht Origin (electronic arts): Betaald maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 105448
Gebruiker
Babette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week het nieuwe spel Sims 4 aan het werk gekocht. Deze heb ik wel betaald, maar nog steeds niet digitaal ontvangen. Verder staat er wel bij mijn bestelgeschiedenis dat de bestelling "voltooid" is. Ik heb al via origin zelf klachten ingevuld, alleen daar is nog niks mee gedaan/ heb ik nog niks van gehoord. Verder kan ik niet vinden hoe ik anders mijn geld terug kan krijgen en opnieuw kan bestellen. Dus hopelijk kan ik hier verder mee geholpen worden.

De oplossing

De gewenste oplossing is dat ik het spel Sims 4 aan het werk, die ik al betaald heb, alsnog digitaal ontvang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Origin (electronic arts) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Origin (electronic arts)?