Klacht Origin (electronic arts): Kinder account niet te beheren

Debbie

Mijn zoon van 11 heeft FIFA16 voor de PC gekregen voor kerst. Hiervoor moet je online een account aanmaken bij ORIGIN en aangezien het zijn spel is heb ik die op zijn naam en leeftijd gezet. Nu houd dit in dat hij een kinderaccount heeft en daardoor niet online kan spelen. Dit is niet de bedoeling en hij mag zeker wel online spelen.
Dit is blijkbaar niet meer te regelen! Ik als ouder kan niet in zijn account komen en/of beheren en na telefonisch contact op te hebben genomen met EA, blijven deze vol houden dat dit volgens de wet is geregeld en dat ik als ouder ook geen veranderingen meer aan kan passen. Als ik zelf wel online zou willen spelen wordt mij verteld dat ik het spel a 50 euro dan nog maar een keer aan moet schaffen...
Ik moet toch als ouder ALTIJD in de gegevens van mijn kind kunnen? En dus ook wijzigingen daarin kunnen aanbrengen? En daarbij, ik heb het spel gekocht en het spel is dus mijn eigendom, dan moet ik daar toch over kunnen beschikken op de manier zoals ik wil?

Ik wil dat ik, als ouder, in het account van mijn kind kan en daar wijzigingen in aan kan brengen, en zelf kan bepalen of hij wel of niet online kan spelen. Als dit niet mogelijk is wil ik dat het gekochte! account omgezet wordt naar een volwassen account zodat het spel ten volle benut kan worden.

Wij vinden dat Origin (electronic arts) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Origin (electronic arts)?