Klacht Origin (electronic arts): Klantenservice niet bereikbaar om geld terug te vragen van 1 dag voor Sims 4 actie.

Sophie

Op vrijdag 17 mei heb ik voor 50 euro de Sims 4 gekocht. Zaterdag 18 mei was die gratis verkrijgbaar. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen in de week erop, maar ik kreeg elke keer niemand aan de lijn. Afhankelijk van de optie werd ik of opgehangen of kreeg ik een bandje met "we kunnen u op dit moment niet te woord staan". Toen ik vandaag (28 mei) eindelijk iemand aan de telefoon kreeg omdat ik een ander nummer had gevonden, namelijk de customer klantenservice, werd mij verteld dat het geld alleen binnen 10 dagen wordt teruggestort. Dit lijkt mij een vreemde regel, gezien er zo slecht contact te leggen is. En het is ook geen wettelijke regel. Daarnaast vind ik het niet netjes dat er niet gewaarschuwd wordt voor zo'n actie en er dus mensen een dag van tevoren nog 50 euro voor niks betalen. Ik hoop dat een restitutie mogelijk is, want ik vind dit niet rechtvaardig.

Ik hoop dat u mij tegemoet kan komen en dat ik mijn geld terug kan krijgen.

Wij vinden dat Origin (electronic arts) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Origin (electronic arts)?