Klacht Originalgreencoffee800.nl: betaald maar nooit wat geleverd gekregen. ik heb gefraudeerd met 150 euro door dit bedrijf.

chaa

Ik ben gefraudeerd met een bedrag van 74,85 euro en 74,85 euro. Op 06-11-2013 en 26-11-2013 heb ik een bedrag van 74,85 euro en 74,85 euro overgemaakt aan het bedrijf www.originalgreencoffee800.nl die afslankpillen leveren. Echter heb ik een deel van deze afslankpillen gekregen en een deel niet. Een deel van wat geleverd was,was het onjuiste product en heb ik in overleg met hun gerouteerd, daarvoor zouden ze mij de juiste geven, maar na een tijd heb ik niks meer ontvangen. Echter heb ik meerderen malen via de mail contact opgenomen,maar worden helaas mijn berichten niet beantwoord. Er staat een levertijd van 2-3 dagen op maar tot de dag van vandaag heb ik nog niks ontvangen.Ik mail jullie heel vaak maar krijg geen reactie. Ik heb in deze tussen tijd zelfs een brief naar jullie gestuurd maar helaas heb ik geen antwoord gekregen. Ik ben genoodzaakt om hier jammer genoeg een zaak van te maken.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Originalgreencoffee800.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Originalgreencoffee800.nl?