Klacht Origins.eu: Product besteld, niet ontvangen en klantenservice onbereikbaar

Origins2020

Op 20/11/2020 bestelde ik via origins.eu een mooie gift set van €70 en daarbij zou ik ook wat gratis proefmonsters krijgen. Op 24/11/2020 ontving ik inderdaad de proefmonsters, maar de gift set waar de bestelling om ging heb ik nooit ontvangen. De klantenservice is niet te bereiken. Mailtjes worden niet beantwoord afgezien van het standaard antwoord dat het ontvangen is en binnen 1-2 werkdagen gereageerd wordt. Niet dus. Ik heb twee telefoonnummers gevonden waarvan 1 niet meer in gebruik, bij de ander wordt de verbinding verbroken na een bandje. Ook op Facebook heb ik gereageerd, maar ook geen contact. Ik lees inmiddels dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Origins hoort onder Estee Lauder en die heb ik tevens geprobeerd te bellen, maar zijn ook niet bereikbaar.
Ik heb alleen contact gehad met een chatrobot uit de USA, maar die kon niets voor mij doen aangezien het via de Europese tak besteld was.

Ik wil graag in contact komen met iemand (een mens, geen chatrobot!) van Origins en mijn geld terug want het product is niet geleverd.

Wij vinden dat Origins.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Origins2020
Origins.eu heeft zich niet geregistreerd op klachtenkompas en daardoor kan er niets worden gedaan. Ze hopen dat het gelukt is om op een andere manier met origins.eu in contact te komen. Helaas is dat niet gelukt aangezien de klantenservice op geen enkele manier bereikbaar is. Dat betekent dus dat als een bedrijf gewoon niet reageert op welk mailtje, telefoontje, chat of dergelijke men weg kan komen met het niet leveren van een product waar al wel voor betaald is. Zeer kwalijk!

Ook een klacht indienen over Origins.eu?