Klacht Ortel: Beltegoed wordt niet terug gegeven

Pien

Mijn moeder van 87 heeft, dankzij het idiote systeem van verplicht opwaarderen, inmiddels een beltegoed opgebouwd van ruim €90. Ze belt bijna nooit, en dit beltegoed raakt dus nooit op. Maar het moet wel opgewaardeerd worden elke 6 maanden, ongeacht of er nog beltegoed is of niet, anders vervalt haar nummer. Opwaarderen onder dwang.
Ik heb hier al verschillende malen met Ortel over gebeld. Lange, lange wachtijden. Ze kunnen niets doen. Eens zou er iemand terug bellen, maar dat is nooit gebeurd. Een email sturen heeft absoluut geen zin, daar komt geen antwoord op.
Hoe kan het dat dit systeem (blijkbaar) legaal kan zijn? Het is toch pure diefstal? Ik vraag me af hoeveel ongebruikt beltegoed Ortel al heeft geincasseerd?
Mijn moeder heeft dit geld nodig - een pensioentje is geen vetpot. Als ze er nou nog rente over zou krijgen!

Ik wil dat mijn moeder haar beltegoed terug krijgt. Ze is dan vrij om een voor haar beter plan te nemen.
Tevens zou het een eerlijker systeem voor de consument zijn als het verboden zou worden om ongelimiteerd opwaardering te blijven eisen.

Wij vinden dat Ortel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ortel?