Klacht Ortel: onterecht saldo afboeken,verwisselen van bonus- en gewoon tegoed.niet terugbellen klantenservice

martin surda

ik heb ik bij ortel 1x opgewaardeerd en daarvoor niets terug ontvangen,geen mogelijkheid om te bellen en geen data.Ik kreeg doodleuk een melding dat het saldo beneden 1,- euro was gedaald,terwijl ik niets gedaan had met het account .Heb het maar laten liggen.totdat ik deze week een e-mail kreeg met de belofte dat 10,=opwaarderen 1 gb. data op zou leveren uit het bonustegoed en dat er dan 10 ,- euro gewoon tegoed zou overblijven voor een half jaar.Opwaarderen ging goed,op internet kwam meteen het tegoed en het bonustegoed staan en internet op de telefoon inschakelen voor 1 gb data ging ook meteen goed.
Daarna heb ik het saldo gecontroleerd via de telefoon(*1101#)toen bleek dat de data afgeschreven waren van het gewone tegoed i.p.v. het bonustegoed.Omdat de klantenservice v olgens de tarievenlijst gratis is die gebeld.Na 10 min. een medewerker die beloofde terug te bellen.Niet teruggebeld dus.Ook was er 78 ct afgeschreven van het bonustegoed terwijl klantenservice gratis zou zijn

De eerste 5 euro opwaardering waarvoor niets is geleverd alsnog bijschrijven.Het datapakket van 1 gb afschrijven van het bonustegoed zoals op de website wordt aangegeven en niet van het gewone tegoed afschrijven.De ten onrechte in rekening gebrachte bedragen voor bellen klantenservice terugboeken bij het saldo.Terugbellen zoals beloofd.
Ophouden met geld graaien zonder er iets voor te doen.

Wij vinden dat Ortel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ortel?