Klacht Orthocenter: Account werkt al 1.5 jaar niet, je hebt dit nodig om facturen in te zien en afspraken te wijzigen

esther19

Onze dochter is al 1.5 jaar onder behandeling bij het ortho centre locatie terneuzen.Al die tijd proberen wij het account waar je alle facturen,afspraken kunt zien en afspraken kunt verzetten te openen AL zeker 6 x contact opgenomen en nieuwe codes gehad.Ook de pratijk heeft naar t hoofdkantoor al verschillende me ldingen gedaan maar zonder t resultaat dat het account door ons te openen is .Wij kunnen na 1.5 jaar nog steeds niet inloggen. Je moet 24 uur van tevoren afmelden en kunt dit via dit account doen
Niet handig als dit niet kan aangezien je dan enkel jeceigen praktijk kunt bellen welke niet veel open is dus veel risico op moeten betal en omdat je niet binnen de 24 uur afmeld terwijl je ze vanaf vrijdag tot dinsdag niet kan bereiken Daarnaast zijn de nota's niet in te zien en krijg ik ze ook niet .Als je ze al te pakken krijgt aan de telefoon is ook de naams verwarring al eerder geweest omdat er nog een meis je is naast mijn dochter met dezelfde naam.

Dat ze zorgen dat t accpunt nu eindelijk werkt .Zo niet dat ik op zijn minst een mailadres krijg om afspraak voor 24 uur te kunnen annuleren en verder wil ik alle facturen via mail of pist in kunnen zieb

Wij vinden dat Orthocenter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Orthocenter?