Klacht Orthodontie Helmond: Schandalig hoe het gebied eruit zien en belachelijk hoe lang ze een beugel heeft gehad

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 488219
Gebruiker
Diaantje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een dochter en ze heeft bij deze ortho op de leeftijd 12 of 13 jaar een beugel gehad en wel zeker 2 en half jaar
Alles zag er netjes uit alle tanden langs elkaar, dus tevreden.
In dat zelfde jaar dat haar beugel eruit was gegaan, ging ze op vakantie voor 4 weken, daar gaat haar spalkje kapot dezelfde dag dat ze snacht aan reden.
Ze komt terug van vakantie en ik heb een afspraak gemaakt voor een nieuw spalkje gaat maar onder tussen zijn haar voor tanden al een klein beetje uit elkaar tanden gegroeid.
Nu.moet ze weer een beugel en deze beugel heeft ze zeker 3 en een half jaar gehad
Ik heb zoveel contact gehad met hun om, dat het belachelijk was dat het zolang duurde
Nou na heel veel contact te hebben gehad is de beugel er een paar weken geleden uit gehaald, en haar voor tanden zitten gaten en ze heeft allemaal spleten, schandalig.
Nu heeft hun tandarts samenscholingen gemaakt en wel 3 om de tanden tegen elkaar te maken maar een gat langs haar voortanden krijgen ze niet dicht
Ik krijg rekeningen en het heeft zoveel geld gekost, niet normaal en nu krijg Ik weer een rekening van die vullingen maar nu heb Ik ze naar onze eigen tandarts gestuurd om te kijken of ze het mooi kunnen maken wamt ze schaamt zich heel erg, tis verschrikkelijk
Kunt u ons helpen
Mvg Diana Brakels

De oplossing

Als mijn geld terug en dat Ik jaar gehad helemaal netjes laat maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Orthodontie Helmond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Diaantje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Orthodontie Helmond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen