Klacht Osingadejong: Onbruikbaar boek ontvangen, geen oplossing gekregen

Klachtnummer
# 392397
Gebruiker
Blauwe druiven
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klacht ingediend over ontvangen Binas(4weken te laat). Een boek met flinke waterschade, en blz die aan elkaar zitten omdat een derde van het boek als ezelsoor in elkaar zit. Er valt niet door het boek te bladeren. Antwoord op klacht, het boek voldoet inderdaad niet aan de minimumeis, maar let wel, we krijgen geen boete aan het eind van het jaar.. Ik zat meer te denken aan een bruikbaar boek voor dit jaar. Meerdere keren aangegeven, maar ze gaan er niet op in.

Gewenste oplossing

Een vervangend, wel bruikbaar boek ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Osingadejong hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Osingadejong?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen