Klacht Oskomera Home Solar: aanbetaling meer dan 50%

henniehabets

IK heb via de woningstichting(huurwoning) zonnepanelen besteld. Deze werden tegen gereduceerde prijs aangeboden(verzamelorder voor meerdere hhurders) met subsidie.
Volgens de voorwaarden van hun moet ik 5 dagen voor levering het totale bedrag van € 3.639,99 voldoen. Het hele paket zou € 5.400 kosten. Hiervan gaan nog een bijdrage van 990,01 af en nog het subsidiebedrag, zodat er een door mij te betalen bedrag overblijft van 3639,99, welk dus compleet 5 dagen voor levering voldaan moet zijn. Mij wordt dus elke mogelijkheid genomen, mochten er reklamaties zijn een bepaald bedrag achter te houden. Zover ik weet mag men toch niet meer dan max 50% als aanbetaling vragen.
Ik heb ze hiermede geconfronteerd, maar ze eisen de volledige betaling. Mocht ik dat niet voldoen, wordt er niet geleverd en moet ik voor gemaakte kosten opkomen. Volgens hun zegge een bedrag van € 200. Na dit alles heb ik eigenlijk al geen zin meer in de panelen. Welke stappen kan of moet ik nog ondernemen?

Nadat ze mij zo onder druk zetten, wil ik van het contract af

Wij vinden dat Oskomera Home Solar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oskomera Home Solar?