Klacht Oskomera Home Solar: Problemen n.a.v. installatie zoonepanelen

jwpm smits

Op de dag van de installatie bleek de omvormer defect. In plaats van een andere te monteren maakte Oskomera een nieuwe afspraak met mij waarvoor ik vrij zou moeten nemen van mijn werk, hetgeen ik gedaan heb. De monteur kwam op twee afspraken niet opdagen. Uiteindelijk na veel stennis gemaakt te hebben is de monteur een dag later alsnog verschenen en heft de omvormer gerepareerd.
BIj inspectie van de montage van de panelen drie weken later bleek ook nog eens dat dit op diverse punten niet correct was gebeurd. Een monteur van het installatiebedrijf heeft er ruim 5 uur werk aan gehad om het geheel volgens de richtlijnen te monteren.
Uiteraard heb ik compensatie gevraagd voor de onkosten in verband met twee vergeefs opgenomen dagdelen. Oskomera heeft mij na lang aandringen slechts €100,- toegekend met de mededeling dat ik daarmee er nog goed van af kwam.
Wat is uw mening in dezen? Mijn compromisvoorstel was € 250, -, geenszins onredelijk dacht ik.

Hoger compensatiebedrag dat dichter bij de werkelijke kosten ligt. Het door mij voorgestelde bedrag van € 250,- is al een compromis van mijn kant, want werkelijke kosten zijn hoger.

Wij vinden dat Oskomera Home Solar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oskomera Home Solar?