Klacht Oslobrands.com: Artikel besteld 1 juli bij The Strider Shoes. Nu 12 augustus niets geleverd.

LVHarrie

Artikel besteld (The Strider Shoes) op 1 juli. Email ontvangen dat artikel geleverd wordt na 12-16 dagen. Op 21 juli gevraagd waar pakket bleef. Ook gebeld met 0041.. nummer (Geneve) maar daar geen contact mogelijk, de verbinding wordt meerdere keren gewoon verbroken. Eindelijk een email (21-7) ontvangen met T&T en de opmerking dat levering 10-14 dagen kan duren. T&T geeft aan dat er een pakket is gestuurd uit China en dat het begin augustus in NL aankomt (Schiphol). Dan geeft T&T aan dat er een levering is geweest. Niemand gezien. Dan gaat pakket naar depot. Email gestuurd op 7 augustus wat er aan de hand is en dat ik niets heb ontvangen of gehoord.
Nu is het 12 augustus en er is nog steeds niets geleverd. Hoe lang moet ik nog wachten ??

Ik wil mijn bestelling die ik al betaald heb eindelijk ontvangen.

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?