Klacht Oslobrands.com: Bij OsloBrands op 20 juni SWAT Pants en SWAT Jacket besteld, maar Jacket is nog steeds niet geleverd

Borsato

Gelokt door Marco Borsato heb ik op 20 juni 2020 een SWAT Pants besteld bij OsloBrands. De korting van 20 Euro verleidde mij ook diezelfde dag het bijpassende SWAT Jacket te bestellen. De Pants werden na circa 4 weken geleverd. Van het Jacket wel een bevestigingsmail ontvangen, maar geen trackingcode. Op 11 juli een mail gestuurd naar OsloBrands wanneer ik mijn jacket kon verwachten. OsloBrands gaf aan het druk te hebben en een antwoord even kon duren. Gaven ook aan, dat weer reageren je eerdere vraag/verzoek weer onder aan de stapel zou brengen (apart concept van klantgerichtheid......?????). Op 2 augustus toch maar een mail gestuurd waar het Jacket blijft..........en toen bleef het helaas (inderdaad) stil!
Wanneer mag ik het Jacket verwachten???

Het op 20 juni 2020 bestelde en betaalde SWAT Jacket asap leveren!!

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?