Klacht Oslobrands.com: Geen enkle bericht over het bestelde product, kan nergens kontakt leggen, wat slecht.

Klachtnummer
# 445950
Gebruiker
Sniff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

4 mei besteld + betaald. Geen track+trace code ontvangen. Mail gestuurd maar krijg als antwoord... geen mail meer sturen anders kom je onderop de stapel. Telefonisch is Zweden onbereikbaar. nog steeds niets ontvangen en ook geen enkel bericht. Wat een slechte service... hier NOOIT meer kopen!!

De oplossing

Wil antwoord op mijn vraag, waar blijft het bestelde product. Heb hier recht op, maar ben er nu zo klaar mee - wil geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen