Klacht Oslobrands.com: Geen levering bestelde product

Klachtnummer
# 461493
Gebruiker
Cobra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Schoenen besteld, betaald en nooit geleverd. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken. Zie hieronder hun bevestiging:


Bedankt om ons te kiezen, je hebt een geweldige keuze gemaakt!

Je betaling is bevestigd en je bestelling is naar ons magazijn verzonden. Over een paar uur is het al onderweg.
Hoe dan ook, dat is niet alles ...
Als bedankbrief voor onze gewaardeerde klant, geven we u 20 euro om elk product op de online marktplaats Northern Rules™ te kopen.
Het leven is te kort om saai te zijn! Northern Rules™ bezit de meest interessante (en betaalbare) verzameling items voor het huis die beschikbaar is in Europa.
Om uw gratis 20 € aan producten te claimen, gebruikt u eenvoudigweg de unieke code "oslo1210z" voor elke aankoop gedaan op Northern Rules™ in de volgende 48h (minimum aankoop van 50 €).

Klik hier om naar Northern Rules™(vergeet niet om de code "oslo1210z" bij het afrekenen te gebruiken om uw gratis producten van 20 € te claimen)

Bestel informatie
Bestelnummer 562458
Datum June 19, 2020
Betaalmethode iDeal
Details
Artikel Prijs

Batumi Shoes(batumishoes-black-43-src3) × 1 59.95 EUR

Totaal EUR 59.95
HEEFT U VRAGEN OVER UW BESTELLING? BEL ONS!
Als u vragen heeft over uw bestelling, kunt u ons bellen op
+41 225 754575.
PS: telefonische ondersteuning alleen beschikbaar in het Engels. Neem voor ondersteuning in het Nederlands contact op met nl@oslobrands.com.
Beschikbare uren:
Maandag: 9-18 uur (GMT+1)
Dinsdag: 9-18 uur (GMT+1)
Woensdag: 9-18 uur (GMT+1)
Donderdag: 9-18 uur (GMT+1)
Vrijdag: 9-18 uur (GMT+1)

De oplossing

Mijn bestelde product gewoon afleveren zoals het hoort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen