Klacht Oslobrands.com: Geen levering bestelde tas, wel betaald.

Klachtnummer
# 444588
Gebruiker
Henriette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling van evelyn bag, tas, nog steeds niet geleverd, wel betaald. ( 4 april). Geen reactie na twee keer mailen richting klantenservice.

De oplossing

Tas leveren of zsm geld terug en een reactie op de mail.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen