Klacht Oslobrands.com: Ik wil mijn geld terug.

Klachtnummer
# 454617
Gebruiker
Madelief59
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,
Op 25 april jl een aankoop gedaan via internet. Direct EUR 37.95 overgemaakt en vervolgens werd het product niet geleverd. Ik heb een paar keer gesommeerd maar hield me aan het lijntje.
Dus (te laat) maar na enig onderzoek las ik op Facebook dat dit inderdaad een nepbedrijf is en producten niet conform overeenkomst levert. dus bij deze doe ik aangifte van oplichting.

met vriendelijke groet,

Margriet
Professor van Itersonstraat 32,
6419 BH Heerlen

Ps. Zie hieronder het mailverkeer.
____________________________________________________________________________

Schandalig zoals jullie mij aan het lijntje houden. Twee maanden geleden een bestelling geplaatst en betaald. Ik wil het bedrag € 37,95 per direct op mijn bankrekening wordt teruggestort.

Mvrgr. Margriet
Verzonden vanuit Outlook Mobile

De oplossing

Zij doen niks. Maar dit moet stoppen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen