Klacht Oslobrands.com: ik wil mijn geld terug

Klachtnummer
# 456591
Gebruiker
BorstelOehoe#490
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik wil een product terug sturen en ik krijg steeds geautomatiseerde emails zonder retouradres waar ik concreet om vraag zodat ik het pakje kan terug sturen. het pakje terug sturen naar postbus 7096 in Schiedam is geen optie het blijkt een niet bestaande postbus....

De oplossing

heel snel een retouradres aanleveren zodat ik het pakje kan terug sturen en stort mijn geld terug!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen