Klacht Oslobrands.com: Na bestelling geen contact meer ook niet via hun mailadres

Klachtnummer
# 459746
Gebruiker
Linda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst op 12 juni j.l bij jeanshapers. Op 16 juni j.l een mail gehad dat de bestelling in het sorteercentrum lag. Na 16 juni is er geen contact geweest of verandering gezien op de tracking site van hun. Vanochtend gemaild en krijg automatische reactie terug dat de pagina te vaak is omgeleid en ik niet op de site van tracking gegevens kan komen?!?

De oplossing

Reageren op mijn mail en zorgen dat ik mijn bestelling ontvang


*Ik kan geen bestand meesturen, bestand is te groot

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen