Klacht Oslobrands.com: Wel betaald maar nooit ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 486711
Gebruiker
hypersoft2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht Oslobrands.com: de bovenstaande bestelling wel betaald, maar nog steeds niet ontvangen
Klachtnummer
# 468393
Gebruiker
hypersoft2020
Datum
29 juli
0 reacties
Details
De klacht
op 29 juni 2020 met ordernummer 596517 bestelde en betaalde (Ideal)

Hypersoft Sneakers (hypersoft-blackblacksole-42-src3) 39,95 euro
De oplossing
Ben van Braak
Terborgseweg 28
7054AJ Westendorp
Meld misbruik
Bedrijf status
Bedrijf status
Bedrijf
Status
Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste #Oslobrandscom, willen jullie mijn klacht oplossen? Bedankt! @Klachtenkompas #Consumentenbond

Sharen
0 reacties
Oslobrands.com Bedrijf statusinactief

De oplossing

Klacht Oslobrands.com: de bovenstaande bestelling wel betaald, maar nog steeds niet ontvangen
Klachtnummer
# 468393
Gebruiker
hypersoft2020
Datum
29 juli
0 reacties
Details
De klacht
op 29 juni 2020 met ordernummer 596517 bestelde en betaalde (Ideal)

Hypersoft Sneakers (hypersoft-blackblacksole-42-src3) 39,95 euro
De oplossing
Ben van Braak
Terborgseweg 28
7054AJ Westendorp
Meld misbruik
Bedrijf status
Bedrijf status
Bedrijf
Status
Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste #Oslobrandscom, willen jullie mijn klacht oplossen? Bedankt! @Klachtenkompas #Consumentenbond

Sharen
0 reacties
Oslobrands.com Bedrijf statusinactief

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hypersoft2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik wil de moed nog niet opgeven!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen