Klacht Oslobrands.com: ze leveren niet

Klachtnummer
# 413857
Gebruiker
L. Opheij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb dezelfde klacht als Niki [verwijderd door moderator]. Ik heb in september een bestelling geplaatst, die is bezorgd bij een afhaalpunt, maar weggehaald op het moment dat ik terugkwam van een reis. Ik had aangegeven de bestelling pas later op te kunnen halen, maar ze hadden hem al mee teruggenomen. . Wat volgt is een eindeloosverhaal van mailverkeer en excuses en kortingsbon en het verzoek te wachten. Dat duurt nu drie maanden en ik ben het zat maar weet niet wat te doen. Jammer genoeg heb ik met ideal betaald en niet met de creditcard,In dat geval zou ik het bedrag terugclaimen. Maar ook als ik dat bij OsloBrands doe, geven ze 0 op request.... [verwijderd door moderator]...wat moet ik doen...

De oplossing

ze moeten leveren of het bedrag terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oslobrands.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oslobrands.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen