Klacht Osseforth: prijsverlaging

H. Klein

Ik wilde een 2-daagse cursus vorkheftruckchauffeur volgen bij Osseforth. Ik schreef me op 1-8 jl. in en moest voor 1-9 jl. de kosten (325 euro) betalen. Dat heb ik gedaan. De cursusdata werden bepaald op 20 en 27 september a.s. Deze week ontving ik een promomail van het bedrijf, dat ze een aantal cursussen, waaronder bovenstaande, met 50 euro korting aanboden. Omdat mijn cursus nog niet begonnen was, wilde ik ook profiteren van dit aanbod. Ik belde op en vroeg of ik die 50 euro terug kon krijgen. Dat kon niet. Ik vroeg daarna of ik me kon uitschrijven en daarna opnieuw aanmelden. Dat mocht ook niet. Als ik niet kom opdagen, morgen, ben ik mijn geld kwijt. Ik kreeg wel het aanbod om een cursus reachtruck te boeken en daar zou ik dan wel 50 euro korting op krijgen. Maar a. ik wil die cursus niet en b. als ik deze week die cursus boek, krijg ik sowieso die korting. Heeft u nog een tip voor mij? Mijn ledennr. is 1154095.

Ik wil graag ook profiteren van de korting, net als de mensen die nu laat boeken.

Wij vinden dat Osseforth hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?