Klacht Osseforth: Slechte zaak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378486
Gebruiker
Steve
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkopen een Motor Experience terwijl er helemaal geen plaats meer is... Als je aangeeft dat je dit niet normaal vindt, wordt er nog gedreigd dat de verbinding wordt verbroken. Wat een slechte service...

De oplossing

Ik heb de Motor Experience gekocht omdat ik hier graag gebruik van wil maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Osseforth hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steve
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing geboden, meerdere malen klacht ingediend, zou geld retour ontvangen maar tot op heden nog geen geld gezien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Osseforth?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen