Klacht Ossu.nl: geen code playstation plus ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468979
Gebruiker
E. Erturun
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb via de website van ossu playstation plus gekocht. Ik zou de code per email ontvangen, maar ik heb de e mail niet ontvangen.

De oplossing

geld terug of e mail met de code playstation plus

2 reacties

  1. Auteur
    E. Erturun
    Datum
    We hebben een code met een nieuwe account en een nieuwe wachtwoord ontvangen. We konden de wachtwoord niet wijzigen. Ze hebben nu de wachtwoord gewijzigd en nu kunnen we niet meer inloggen. Dus, we hebben maar 3 dagen gebruik kunnen maken van playstation plus in plaats van 1 jaar. We hadden playstation plus voor 1 jaar besteld. Ik heb zelf ook een e mail gestuurd naar ossu.nl, maar ze reageren niet. Het is dus niet echt een bedrijf. Niks meer daar kopen.
  2. Auteur
    E. Erturun
    Datum
    Mensen,niks kopen bij ossu. Het is een nep bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Erturun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ossu heeft niet gereageerd. Nep bedrijf. Daar niks kopen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ossu.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen