Klacht Otel.com: Annulering hotelboeking

M. Wennekes

Wij hebben op 27 dec. 2014 twee kamers geboekt voor 23 mei 2015 bij www.Otel.com. Net na de boeking zagen wij dat het hotel 20 km van onze bestemming af was. Dus wij hebben via hun site de boeking gelijk geannuleerd. Nu zagen wij dat toch het volledige bedrag was afgeschreven. Namelijk 184,99 euro. Wij hebben hierover 2 x gebeld naar Otel.com. Zij konden uit coulance 90 euro terugstorten. Dus een boete van 95 euro. Op hun site staat, gratis annulering. Ook staat in de voorwaarden staat dat bij annulering de voorwaarden van het hotel worden aangehouden. Hierop hebben wij het hotel gebeld, namelijk Dorint-Hotels te Amsterdam. Zij konden totaal geen boeking vinden. Contact gehad met het hoofdbureau van Dorint, maar konden ons ook niet verder helpen. Toen wij telefonisch contact hadden met Otel.com ging dit in heel gebrekkig Engels door een voor ons vermoedelijk Chinees persoon.

Volledige bedrag teruggestort. Daar er op de site staat, gratis annulering.

Wij vinden dat Otel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otel.com?